Thursday 6 October 2016

Hobi

Assalamualaikum dan hai kawan-kawan..

 Harini aku nak cerita pasal hobi aku.. Aku suka belajar. Hahah aku sendiri nak gelak ni. Sebab benda ni macam mitos. Tak. Jujur aku cakap. Sebab setiap hari kita hidup menjalani kehidupan seharian kita memang belajar benda baru. Aku suka observe benda baru yang aku nampak depan aku. Dan ya, aku mmg judgemental banyak. hahah sebab aku nak tahu something new.

Aku rasa tak salah pun sebab aku judge dengan diri aku. Benda yang tak ada pada aku, someone ada. So, tak salah rasanya. 

Next, aku suka belajar benda yang berkaitan dengan sekeliling aku. Contohnya berkaitan dengan system badan yang berkait rapat dengan Biology, yang benda fakta. Seronok sangat bila kau tahu benda yang selama ni ada depan mata kau. Kan? Korang pernah ada tak perasaan tu? Mesti ada. Sebab aku rasa benda ni sebenarnya semua orang dapat rasa. Cuma kau sedar dengan tak sedar je. 
Okay sampai sini jelah aku cerita. Sebab kelas dah nak habis. Sampai ketemu lagi ya!! hehehe

1 comment: